Andra advent och så sitter man här...

Första dagen på min blogg och då sitter man här med tomma blickar och stirra på datorskärmen. Har Winnerbäck i bakgrunden som så perfekt, underbart och ljuvligt passar till denna söndagskväll.




Andra advent är här och man vill inget annat än att baka, mysa och vara med familj o vänner, istället är alla stressade och jag har hakat på. Allt som ska göras och fixas innan jul och vart tar pengarna vägen? Min pengar är som flyttfåglarna och dra till varmare länder vid jul... för jag har inte kontroll över dem längre. Jag har ännu hoppet kvar att jag ska få återse mina kära pengar . Kanske när värmen kommer igen?

Kommentarer
Postat av: roxanna

Men jag myste med dig! :D Dock bara i 2 timmar ;) Men imorgon blir de till att baka och mysa mera!! Och flera timmar ;) haha! <3

2008-12-07 @ 23:56:32
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0