I min vackra vita vintervärld

Idag har jag gjort en del på hemtentan (vill bli klar nu) och så har jag och Atlas varit ute i snön tillsammans med solen:) !

I helgen lärde jag Atlas att gå ner från trappan själv! Det gick jättebra och han fick mycket godis:)

Igår var vi på hockey och det gick bra! Atlas följde spelarna med blicken och jag tror han trivdes i den iskalla ishallen.

snart är det julafton och jag längtar jättemycket!


Mysig vinterdag

En isbjörn?

Atlas hoppar upp på mitt knä.

snö på nosen.


Idag har jag o simon lagat falukorv o pasta och Atlas och Roxi fick smaka och det uppskattades! Atlas har busat som bara den idag och nu ligger han jämte mig och sover (..och han är inte den ända som sover just nu... ;)

Hoppas det blir lika fint väder imorgon. godnatt gott folk.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0