Förtorsdag

Ja vad är förtorsdag då? - Jo det ska jag berätta för alla er som inte vet. Förtorsdag är en onsdag som man längtar till torsdag. Idag är det alltså onsdag och jag längtar till torsdag = Förtorsdag :) Inte svårt alls, bara man vet:)

Idag sprängde de i skolan. PANG och skak. Alla i klassrummet skrek ( jag kan förtydliga att vi är typ 98% tjejer i vår klass) Fast jag skrek inte, för jag är hard core.
De sprängde för att de håller på att bygga om. Så det är inget att vara rädd för eller så. (Mamma och pappa, ni kan vara lugna:)

Nu är det paus i Greys anatomy och det har jag längtat efter hela dagen! Det är riktigt bra. Fattar knappt hur bra det är.

Idag har jag skrivit upp en budget för hund över ett års tid. De ni! klara det om ni kan!

Nu börjar greys igen. Adios och kram.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns inget bättre är Grey´s. Love it <3.

2009-11-11 @ 22:13:34
URL: http://sandrishh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0