Hundtokig

Nu är det måndag och det är bättre än söndag. Nu börjar den nya veckan!
Saknar lite energi efter vårt pass i skogen på tre timmar i dag i skolan. Det var mycket kallt och ändå hade jag de varmaste av varmaste kläderna jag äger!

Igår var jag riktigt deppig och ledsen (för nu passar jag inte hunden längre) Trodde inte man kunde sakna ett djur så mycket. Men det kan man nog.
För nu är det Milton och jag igen. Men idag har han bara bitit och igår skrek han mest. Men tycker han e cool ändå.

Nu har jag bestämt mig för en hundras jag vill ha! det är en japansk spets. De passar mig till deras temperament och motion och tids aspekten är lagom. Det är bara att läsa på och kolla upp. För nu är frågan När och inte om jag ska skaffa vovve.



Visst är det en söt hundras!!!? :):)

Kram












Kommentarer
Postat av: Sandra

Hundrasen var riktigt fin :)

2009-11-09 @ 19:10:42
URL: http://sandrishh.blogg.se/
Postat av: Simon

Fina vovvar =)

2009-11-10 @ 19:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0