Snurr(-e Sprätt!)

ja, vad ska jag göra? Ska jag göra det jag vill, eller som någon annan vill? Vad är bäst? För vem? vad är praktiskt? vill jag har praktiskt? - ne kanske inte.

Idag kom Anna över  och vi åt frukost, pratade och lagade lunch - trevligt! :)

Varje dag kan jag välja om jag ska vara positiv eller negativ, så idag väljer jag positiv!
Så min dag har varit jättebra och trevlig. Kunde inte gjort något bättre. Den var helt perfekt!

Idag vill jag egentligen inte skriva så mycket. Det är en dag för mina tankar. Det är mycket att tänka på just nu och det är lite snurr i huvudet för tillfället. Men då vet jag ju att det finns nått där uppe i alla fall;)

Nu är det min tvättid.

Adios!

Kommentarer
Postat av: Simon

Snurris =)

2009-11-10 @ 19:57:40
Postat av: Simon

Snurris =)

2009-11-10 @ 19:58:11
Postat av: okänd

det är inte bara jag som e snurrig då:P

2009-11-10 @ 19:59:11
Postat av: mamma

Ja nu har jag kollat på länken, de är jättesöta. Kram mamma

2009-11-10 @ 20:58:24
Postat av: roxanna

Jag tycker du ska chansa :D Gör det du vill!! Ge aldrig upp gumman! Den senaste tiden har jag haft väääldigt struligt på en del håll, men jag ger inte upp. Just nu så är jag på rosa moln och allt är super, motivationen kommer tillbaka och allt det för jag INTE GER UPP! Det är nog det dummaste och sämsta man kan göra, att ge upp.. Hoppas det blir som du vill! <3 :)

2009-11-10 @ 21:55:11
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0