Uppehåll i bloggvärlden eller jag har ett liv?

Ja nu har jag varit sådär dålig på att skriva här. Men jag ser det som så att jag har ett liv fullt med andra ting som tar upp min tid. Så det betyder att nu när jag sitter och skriver här så har jag absolut ingenting viktigare att göra.

Milton har blivit en gnagare och biter på allt! Jag är rädd att han försöker att bryta sig ur buren. Galen är han.

Idag har det snöat med minimala snöflingor som kommer direkt in i ögonen. De är så små att de sticker till o smälter på en halv sekund (tur de så man inte blir blind!) Snö är bra - på julafton!
Jag kan inte påstå att ja e mentalt eller fysiskt förberedd på snökaos och vinterkyla. Jag fryser ju när det är 20 grader ute.

Igår hade vi klassfest med lite vin och roliga lekar. Jag har aldrig lekt 21 innan men den var otroligt kronglig och väääldigt rolig!!

Dagens ord: ubderbar (nej det ska stå så, det är inte felstavat! Är bara en rolig variant på det underbara ordet UNDERBAR)

Nu ska jag gå tillbaka till mitt liv så tack för idag!
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0