Ekorren satt i granen?

-Nej, den satt i en tall.

Idag så hörde jag ett underligt, ganska högt ljud, när jag var ute och gick i skogen. Kanske en konstig fågel?
Nej, när jag tittar upp står det en ekorre och vifftar med sina små tassar och skriker åt mig.

Jag har aldrig hört en ekorre förut. Inte vad jag kan minnas i alla fall. Jag iaktog den lilla rackaren en stund, sen blev jag och min fadderhund uttråkade så vi promenerade vidare hemmåt istället.

 <--- Så såg den ut!

_______________________________________

Idag har det varit en lugn dag. Ganska skönt för jag har fått saker gjorda! Jag har diskat upp all disk (Äntligen!)
Och dammsugit lägenheten, sen har jag pluggat oxå , såklart!

Ikväll är det Desperata Husfruar, vilket är lika med en underbar timma framför tv:n med en stor kopp te och lite choklad!= underbar kväll:)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0