Torsdagskväll.21.januari.2010.

Idag är det torsdagskväll.
lagade mat - hamburgare.
åt.
kollade halv 8 hos mig.
dusch.
bloggar.

Atlas ligger jämte mig med en snodd socka i munnen. försöker gömma den för han vet att man inte få ta sockar. Men oj så mycket roligare det är att ta sånt man inte får;)

Imon ska vi bowla (inte atlas då...:) bara vi människor. ska bli kul! var länge sedan man gjorde det!

Idag hann jag med en lite längre promenad med atlas så sen har han sovit mesta delen av dagen. Igår var han helt tokigt busig. Trotsåldern?

Idag kom Atlas tjej (Roxi) hem. Han blev själaglad o hoppade rakt upp i luften!
När vi hade stängt vår dörr såg man roxis nos i springan under dörren o då kom Atlas o så nosade de på varandra. Gulligt:)

Jag färgade mitt hår lite rött förra helgen. Så nu e jag en aning lite röd sådär. Men lugn man känner igen mig:P

Kollade på en kass skräckfilm igår... Forget me not. Gäspade mig igenom den. TRodde inte man la pengar på att göra dåliga filmer, men oj så fel jag hade. Det var så länge sedan jag såg en bra skräckfilm - en som man blev riktig rädd av. Jag brukade vara jätterädd för skräckisar, men nu så händer inget som får igång min rädsla. Kan man bli imun mot skräckis?

Det är knappt man får säga detta men jag orka inte med snön längre. kan det inte smälta bort o låta våren komma? Jag tycker ju att snö är underbart o det är 1 miljon gånger bättre än slask o sån sörja men som svensk så ska man väl alltid klaga på vädret, så då gör jag det då. Jag strävar ju bara efter bättre väder, inget mer. Så inga vädergudar behöver ta illa vid sig. alla väder är bra - i lagom doser.

Fy vad jag skriver massa onödigt. Vem orka läsa och varför orka jag skriva?
Aja du som läser detta: Gå o gör något annat ;)
Det ska nämligen jag göra!

Godnatt gott folk!

XoXo



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej!



tack för du skrev i min blogg! :)

intressant när det gäller fästingar.



Jättekul som sagt att du kikade in.



Må så gott

2010-05-04 @ 18:22:44
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0