blåst, regn och mörka moln - Ja det är den 12 juni!

Nu sitter  jag ihopkurad i soffan med en kopp kaffe, tittar på när regnet smattrar på fönstret och jag ser hur träden viker sig av blåsten.

Äntligen känner jag mig frisk igen. Det är tråkigt och jobbigt att vara sjuk. Man kan säga att jag sovit i två dagar och nej jag överdriver inte. Tror faktiskt inte jag sovit så mycket nån gång innan. Så jag är glad att jag är tillbaka och pigg igen!

MEN vad är det för väder ute egentligen? Det är faktiskt sommar och snart till och med midsommar, men när man tittar ut genom fönstret ser det ut som en höstdag i oktober. Jag tycker att det kan ändra sig nu, behöver sol och sommarkänslor!

Har kammat Atlas nu på morgonen och fått en stor bomullstuss:) Nu är han extra fluffig och extra len i pälsen. Vi försöker att lära han rulla runt, men han är svårflörtad just nu. Det fungerar ibland och ibland inte. Han blir osäker och stirrig precis när man försöker få han på ryggen. Förutom det så tränar vi på att "platsa" han, exempel i hallen om han är blöt efter en promenad. Måste säga att det går väldigt bra och han kan stanna längre stunder. Om han ser oss så kan han ligga länge.

Det är iaf härligt med lördagar ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0