Halsont och lösenord

Halsont är svårare att hantera när man måste använda rösten. Halsont är inte heller nån rolig händelse.
Idag har jag ätit 18 paket Läkerol. För en vekling skulle lipa nu, men jag har kraft och ork. jag ser inget problem. Halsont. Vad är det?

För att ta sig framåt i världen behöver man rätt lösenord. Du kommer ingenstans om du inte kan logga in.
Jag tror att vi lever i en översäkerhetsvärld - Det roliga med lösenord är att man kan knäcka dem. Även fel person kan ta sig in i alla våran så säkra värld.

Ingen är säker. Varför lösenord?

Atlas kattversion finns på tv - Purinas kattmatsreklam - en vit fluffsak träder fram. Vi undrar - är det Atlas , Är det en katt?
Ingen vet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0