Tack Iprenmannen!

Tackar gud för värktabletter. vaknade med nackont så jag kunde inte sova längre. Var trött men nacken sa ifrån och jag tog en ipren. Nu kan jag slappna av och tacka den som uppfann värktabletter. Hur gjorde folket förr i tiden, jag är imponerad av dem!

Igår var en mysig dag. Jag och Atlas var hemma hos mamma och pappa i Ikea-land. Atlas sprang och rusade på gräsmattan medan jag försökte att träna han lite emellan. Eftersom regnet öste ner igår så blev det ingen långpromenad mitt på dagen, som jag hade räknat med. Fick istället kasta boll och busa i trädgården.

Väl tillbaka hos husse lagade vi en god maträtt med pasta och kyckling. Hade jag tagit en bild hade ni blivit avundsjuka!
Efter maten klarnade det upp och solen visade sig! Då tog husse, matte och Atlas en lång promenad. Vi var nästan ute i 1 ½ h. Atlas trivdes i skogen och han kunde springa över ängarna och stigarna! Har gått denna promenaden nu några gånger och tror det kommer att bli favoritrundan. I alla fall nu under sommaren när man kan vara ute längre utan att det blir mörkt.



I helgen ska jag köpa en systemkamera! Nu har jag bestämt mig så nu ska jag slå till! Ska bli så kul att kunna ta fina bilder:)

Sitter och läser på om agility - blir nog det som vi kommer att träna atlas i. Men innan han har åldern inne får vi  fokusera på bland annat att "följa hand" och konster:)






Undrar vad jag ska göra idag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0