Dagen då tiden försvann

Kollade precis på klockan och det stod 16.34. När hände detta? Jag skyller på tvätten som stjäl mer tid än man tror. Dagen började med sol så Atlas och jag begav oss iväg på en kort promenad i solskenet. Tog med kameran, men jag ska säga det att det är inte lätt att fota lilla busen när man har han kopplad. Men efter många försök gick det att få han att fastan på några bilder. kolla ner sen så får ni se!

Nu är tvätten avklarad och Atlas är helt slut. Ögeonen orkar han knappt hålla uppe. Vad har han egentligen gjort-? tycker själv att vi har tagit det ganska lugnt, ingen jättelång promenad ännu så länge... Men klart, han har hittat en ny favoritplats i lägenheten:) Ute på balkongen står det en fotpall och den hoppar Atlas upp på och sen sitter han o spanar, klart att det måste ta energi från han:)


Jag upptäckte några tussar bakom öronen idag så dem blir det att reda ut... om man lyckas vill säga! Nu tror jag bestämt att jag behöver en kopp kaffe och sen tar jag med mig Atlas på en promenad! Älskar våren:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0