Härliga sol!

Just nu är det fullt upp med att skriva klart rapporten med Anna. Idag blir man inte mer motiverad när solen skiner och det är helt underbart väder ute!
Tråkigt bara att mina ögon rinner och jag nyser varannan minut:P

Nu längtar jag efter en ledig dag o bara kunna vara ute med Atlas:) I förgår lärde vi han att buga. Ren magi:) jag bara sa buga och pekade och vipps så bugade han. Jag trodde givetvis att detta var en ren tillfällighet men sen gjorde han det om o om igen. På god väg att kunna det iaf:) Härliga hund!:)

Igår gick vi en runda allihop ner till ån i Ljungby. Där kom vår anka simmandes över hela ån och upp för backen, fram till oss:) Vi tänkte att vi kan adoptera den (som i vänner) han va så söt o Atlas var jättenyfiken. Han undrade väl vad de var för en konstig varelse:)

Nu är det dags att bege sig till biblioteket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0