Nu ska jag springa ifrån allt som är jobbigt!

Igår var jag i inhandlade ett par löparskor! Nu ska jag lösa alla mina problem genom att fly ifrån dem.
Intressant att se hur man springer, fick ett par skor som ska vara bra. Mina fötter vrider sig verkligen när jag springer. Hur kunde det bli så?=)

Frågan är om jag hinner att springa lite ikväll? Har en del att utföra idag innan jag kan vara "ledig". Idag är det rapporten som ska vara, typ, klar och så ska vi besöka skolan för att fota lite till redovisningen. ska bli kul! Sen i eftermiddag ska jag viga mitt liv åt att skriva diskussionen sen så är vi klara. Sen är det Sommar (lov?) . Lov vet jag inte hur det blir med det. ... Får se hur detta ska sluta.=)




Atlas hoppade upp i sängen i morse och burrade in huvudet hos mig. Det kallar vi mys och världens goaste vovvis. :)

Nu ska jag ta mig till bussen !

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0